Budownictwo wczoraj i dzis : Witamy w Futureland Volume # 49: Hello World!

Pracownicy automatyczni: Podnieść pojazdy AGV z dźwigami ARMG i STS w terminalu terminali APM w Maasvlakte 2, Rotterdam (.
Terminale APM).
Zdjęcie dzięki uprzejmości Volume The FutureLand Express odlatuje raz dziennie – trzy razy w niedzielę – przed FutureLand, centrum informacji o najnowszym przedłużeniu portu w Rotterdamie.
Wycieczki autobusowe Maasvlakte 2, jak nazywa się obszar, przez siedemdziesiąt pięć minut, pokazując odwiedzającym 2000 hektarów sztucznej ziemi dla działalności portowej i.
Natury ..
Pogłębienie 240 milionów metrów sześciennych piasku do rekultywacji terenu rozpoczęło się dopiero w 2008 r .; wtedy była to dosłownie przyszłość ziemi.
Jednak obietnica przyszłości FutureLand przez okno autobusu wykracza poza rekordowe wyniki prac inżynieryjnych.
Maasvlakte 2 jest także domem dwóch najbardziej zaawansowanych technologicznie terminali kontenerowych na świecie.
Pozostawiając skalę tego miejsca – dźwigi typu STS są prawie tak wysokie, jak most Erasmus – na oko rozrzucone, operacje na terminalach APM i terminalach kontenerowych Rotterdam World Gateway (RWG) mogą wydawać się nie na miejscu.
zwyczajne: dźwigi rozładowujące kontenery z dużych statków, a następnie nieustępliwy ruch ciężarówek.
Niemniej jednak, gdy autobus odwiedza APM Terminal, okazuje się, że jego niebieskie dźwigi nie mają kabin; pojazdy bez kierowcy dźwigają kontenery, a znaki zakazu dostępu oznaczają ogrodzenie na dużym obszarze, na którym nie widać żadnej osoby.
Witamy w miejscu pracy pełnej automatyzacji.
Podnieś samochody ciężarowe AGV spadające na bagażniki; jest to ostatni przystanek w kontenerach przed udaniem się do pociągu towarowego.
(.
Terminale APM).
Zdjęcie dzięki uprzejmości Tom Predetermined FutureW rzeczywistości, przelotne spojrzenie na tę przyszłość było już widoczne w porcie w Rotterdamie od lat.
W sąsiedniej Maasvlakte terminal ECT Delta z dumą ogłasza się jako pierwszy automatyczny terminal na świecie.
W 1993 roku przedsiębiorstwo to wprowadziło Automatyzowane pojazdy z napędem (AGV), które transportują kontenery między nabrzeżem a magazynem, gdzie obsługiwane są zautomatyzowane dźwigi układające.
Mimo to proces ten nie jest w pełni autonomiczny, ponieważ dźwigi STS przenoszące pojemniki ze statków do AGV mają operatorów na pokładzie.
Terminal Euromax w 2008 r.
Podążał ścieżką automatyzacji w 2008 r.
Podobnymi rozwiązaniami, ale port w Rotterdamie ostatecznie zinstytucjonalizował Tendencja w zakresie planów Maasvlakte 2.
Port, który podobno osiągnął granicę wzrostu, spowodował, że ekspansja Maasvlakte 2 umocniła pozycję Rotterdamu jako centrum logistycznego, umożliwiając terminalom kontenerowym dostęp do największych statków.
Jednak plany mówiły również, że wzrost gospodarczy trzeba połączyć z silnym zaangażowaniem w zrównoważony rozwój.
Dla władz portowych zrównoważony rozwój był przede wszystkim synonimem wydajności – efektywnego wykorzystania ziemi, czasu i energii – i, jak argumentowano, nic nie jest bardziej wydajne niż w pełni zautomatyzowany proces.
Pełna automatyzacja pozwoliłaby na szybkie ładowanie i rozładowywanie zwiększonej objętości kontenerów i ich układanie w logiczne sekwencje, przy jednoczesnym zmniejszeniu czasu przestoju i zużycia energii.
Terminale wymagałyby nawet o wiele mniej światła wieczorem.
Tak więc port stawiał ostre wymagania .
o firmach, które chcą tam działać.
Z kolei firmy te zrobiły terminale w Maasvlakte 2 modelach automatyzacji pracy, zarówno dla robotów, jak i ludzi.
Zrzut ekranu przedstawiający animację 3D operacji w postaci anonimowej.
terminal wyprodukowany przez oprogramowanie TEAMS.
(.
TBA).
Zdjęcie dzięki uprzejmości Volume Scale Matthew Ostateczną granicą pełnej automatyzacji operacji portowych były dźwigi STS, a dążenie do przezwyciężenia tego ograniczenia jest bezpośrednim skutkiem skoku w kontenerach.
Szerokie wejście do portu i głębokie tory Maasvlakte 2 zostały zaprojektowane w celu umożliwienia przejścia i dokowania ultra dużych kontenerowców (ULCS).
Załadunek i rozładunek jednego z tych ogromnych statków o dużej ładowności TEU wymaga dźwigów STS, które są wyższe i mają dłuższy zasięg.
W związku z tym, zwiększają się odległości podróży ze statku na brzeg, a dla zwiększenia produktywności potrzebne są szybsze ruchy.
Według ABB, szwajcarskiej firmy, która dostarczyła systemy zdalnego sterowania do obu terminali w Maasvlakte 2, natura ludzka narzuca ograniczenia, które stawiają osiągnięcie wyższa wydajność zagrożona.
Po pierwsze, przyśpieszenie i spowolnienie dźwigu musi być ograniczone przez człowieka na pokładzie; pod rosnącą presją ruchy stają się bardziej gwałtowne i powodują obciążenie ciała pracownika.
Co więcej, ludzki wzrok przeszkadzałby poruszającym się przedmiotom z precyzją z kabiny umieszczonej na niespotykanej wysokości.
Oba ostatecznie doprowadziłyby do wypadków przy pracy i uszkodzenia sprzętu i towarów.
Automatyzacja pozwala na szybsze i płynniejsze działanie żurawi, skracając czas cyklu obróbki.
Optyczne rozpoznawanie znaków (OCR) bezpiecznie identyfikuje obiekty, a na pokładzie kamery oferują af
[patrz też: Grzejnik retro, żuraw warsztatowy, grzejniki kanałowe ]

Powiązane tematy z artykułem: Grzejnik retro grzejniki kanałowe żuraw warsztatowy